Avatar billede toeffedk Novice
11. november 2018 - 07:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Office 2019 pro

Jeg har købt en licens til ovenstående office pakke hvor der i beskrivelsen stod at der også var OneNote inkluderet. Selve installationen kører helt pr automatik og man kan ikke tilføje noget. Skal jeg se det som den ikke er med i pakken alligevel? Det eneste firmaet tilbyder er at jeg skal give adgang til fjernkontrol og det er jeg ikke så begejstret for.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2018 - 08:14 #1
Kører kun her med 2010 versionen fra cd, men i programlisten kan du ikke se om den er der?
Spørgsmål: Er det kun licens for et år man køber nu?
Avatar billede toeffedk Novice
11. november 2018 - 08:36 #2
Der kommer ikke nogen programliste frem fra denne installation, har ellers prøvet at installere den flere gange for at se om man ikke kunne få en liste frem.
Den licens jeg har købt virker så længe jeg har programmet. Der ydes dog kun support i 5 år fra microsoft's side. Jeg tror det er office 365 man kun får et år af gangen. Det ville jeg ikke så jeg kiggede enten på office 2016 eller 2019 og da prisforskellen ikke var så stor tog jeg den nyeste.
Avatar billede stjans Guru
11. november 2018 - 09:06 #3
Iflg. Microsofts side indeholder 2019 Pro OneNote.

https://www.microsoft.com/en-us/p/office-professional-2019/cfq7ttc0k7c5?activetab=pivot%3aoverviewtab

Jeg ville tage fat i MS support og få dem til at hjælpe.

Har selv lige haft kontakte til dem vedr 365 og google kalender i outlook for mac - og det løste de meget kompetent...
Avatar billede poko1 Ekspert
11. november 2018 - 09:37 #4
Prøv at gå til søg på proceslinjen og skriv OneNote Så burde den kunne ses.
Avatar billede 450025 Ekspert
11. november 2018 - 13:57 #5
#1. 220661  En liten kommentar til deg, Word 2010 versjonen er helt grei den bruk den så lenge den funker, selv gikk jeg over til Word 2016, fungere helt greit  funker fint for meg, har du nøkkel til den har du den for alltid.

Jeg måtte ta en re-install hadde rota lidt, ser dårlig prøver lidt forskjellig uten og lykkes.

Da forsvant Word 2016, installerte på nytt språk code opp å gå igjen uten problem, når det gjeller 2019 har jeg ingen kommentar den er sikkert bedre men koster mer på sikt., 2016 dekker fint mitt behov, bytte for hvert år glem det så avansert driv jeg ikke. Jeg bruker også OneNote men fint lite.
Arne.
Avatar billede toeffedk Novice
11. november 2018 - 16:09 #6
Tror selv at jeg fandt løsningen. Et andet sted som også sælger pakken skriver dette:
"Brugere, som ønsker at bruge hele spektret af Microsoft Office derhjemme eller på kontoret, står fremragende med Professional Plus Edition. Indeholder alle vigtige programmer: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Publisher og Access. Samtidig er OneNote nu tilgængelig og kan downloades via Windows Store, så du hurtigt og let kan oprette noter og dele dem på alle enheder via Cloud’en. Takket være de forskellige programmers store alsidighed, retter Professional Plus sig primært mod personer, der arbejder på hjemme- eller mindre kontorer, som søger en effektiv og pålidelig løsning til organisering af dokumenter, regneark mv."
Den version har jeg hentet eller den var i hvert fald på computeren. Kunne læse et andet sted at den var en del af windows 10 opdateringerne så der er åbenbart ikke noget der hedder OneNote 2019 endnu :)
Tak for svar alle sammen
Avatar billede Keener357 Praktikant
15. marts 2019 - 07:10 #7
However, support is only provided for 5 years from Microsoft's site. The license I purchased works as long as I have the program https://www.bluestacks.onl/