Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. november 2018 - 10:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dansk TV teater - Stykke om kontorliv ...

Jeg kom til at tænke på et teaterstykke, som blev sendt på TV -
engang i 60'erne (Mener jeg det blev sendt).
*
Måske blev det skrevet af Leif Panduro ?
Eller en anden ?
*
Handlingen foregår på et kontor.
Jørgen Ryg var med. (Spiller en følsom kontormand) - (Mener jeg).
Axel Strøbye (Stiller den sædvanlige "kække" og "Smarte" person.
Husker ikke hvem der ellers var med ...
*
Og så blev der spillet "Trutti Frutti" - På fulde drøn, af Little Richard.
*
Hvilket var nyt - dengang - Et Rock nummer p dansk tv-teater.
*
Hvad mon det hed - Stykket ?
*
Jeg var uden på at se det igen. Evt. på Bonanza - (Hvis det er der) - Men jeg ved ikke hvad det hedder, teaterstykket.
*
Venlig Hilsen * Jørn *
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2018 - 11:02 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. november 2018 - 13:09 #2
Ud over de nævnte skuespillere var Erik Påske, Svend Bille, Morten Grundwald og Rita Angela med.

https://www.dfi.dk/viden-om-film/filmdatabasen/film/en-af-dagene
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. november 2018 - 13:09 #3
Tak valby1 !
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. november 2018 - 13:31 #4
Tak ErikHg
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2018 - 15:05 #5
Ok 😊
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. november 2018 - 15:51 #6
Det var så lidt :-)