Avatar billede lurup Ekspert
12. november 2018 - 22:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Printe med hvis tekst

Er det mulig at printe ud med hvis tekst på rødt papir på en alm kopimaskine/ farveprinter ??

Hvordan ?
Avatar billede lurup Ekspert
12. november 2018 - 22:06 #1
Hov....Hvis = Hvid
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2018 - 22:33 #2
Nej. Det findes ikke i "opfattelsen" på almindelige printere.

Der findes et fåtal af printere, der er konstrueret til at bruge specielle hvide blæktoner, men det er mange år siden jeg har set dem. Derfor ved jeg ikke hvad der er på markedet.

Men regn med at de ikke er billige :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2018 - 22:37 #3
https://www.oki.com/dk/printing/products/colour/graphic-arts/white-toner-series/index.html

Prisen skal man åbenbart se godt efter - de er ikke helt almindelige :-)
Avatar billede kurt54 Ekspert
12. november 2018 - 23:22 #4
Du kan jo printe rød baggrund på hvidt papir - men godt bliver det nok ikke -og blækforbruget nok stort.
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 00:04 #5
Tak for svar
Avatar billede hjolsen Ekspert
13. november 2018 - 05:33 #6
Her kan du til enkelte printere få en "hvid" toner :
https://www.ghost-white-toner.com/ghost-white-toner-for-your-printer/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. november 2018 - 07:16 #7
:-) Selvfølgelig er der nogen der har lavet hvide tonere i dag... alt er muligt. Fedt fundet - af ren nysgerrighed, er det noget du har erfaring med?
Avatar billede hjolsen Ekspert
13. november 2018 - 07:53 #8
Nej desværre ikke prøvet - har ikke lige adgang til nogle af de printere der er nævnt der :-)