Avatar billede Helena13 Juniormester
13. november 2018 - 23:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! Mine headphones virker pludselig ikke!

Der kommer igen lyd i mine headphones, når jeg plugger dem ind i udgangen (den eneste der er til det). Det er sket fra dag til dag - i går virkede de fint. Lyden fortsætter blot med at komme ud af PC'en, efter jeg har plugget headphones i.

Jeg kører windows 10 og min PC er en ASUS. Under Lydoutput kan jeg kun vælge Speakers - det er som om, at de pludselig er forsvundet og PC'en ikke kan finde dem.

Please hjæææælp
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. november 2018 - 23:59 #1
Et forsigtigt forslag: prøv at gå ind på ASUS´ hjemmeside, og finde din pc´s model nummer.
Der er måske tale om en opdatering af lydkortet der mangler.

https://www.asus.com/support/Download-Center/
Avatar billede Helena13 Juniormester
16. november 2018 - 10:19 #2
Hej ErikHg

Tusind tak for din respons :-).

Jeg fandt dog selv en løsning - jeg kørte en fejlfinding på headphones, og de var åbenbart på en eller anden måde blevet deaktiveret.

Men jeg sætter pris på, at du svarede på min SOS ;-).
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. november 2018 - 10:37 #3
Det glæder mig du fandt en løsning :-)