Avatar billede Dorte Mester
14. november 2018 - 14:08 Der er 2 kommentarer

Foreslår forkert filtype, når skabelonfil (Xltm) skal gemmes i nyt navn

Hej
Jeg har lavet en skabelonfil med filtype: Excel-skabelon med aktive makroer (Xltm).
Når brugerne skal gemme skabelonen i nyt navn, foreslår excel automatisk filtype: Excel-projektmappe.
Efterfølgende kommer en meddelelse om, at følgende ikke kan gemmes i projektmapper uden makroer.
Hvorfor gør den det, når skabelonen er valgt med makroer ? og kan man få den til automatisk at foreslå filtype: Excel-projektmappe med aktive makroer ?
På forhånd tak :-)
Avatar billede Max_P_Larsen Seniormester
14. november 2018 - 14:30 #1
Avatar billede Dorte Mester
14. november 2018 - 14:52 #2
Mange tak :-) Kigger på det.