Avatar billede Kentoi Seniormester
16. november 2018 - 11:04 Der er 2 kommentarer

tilføje iCloud kalender til Android

Hej.

Jeg har en kalender jeg har oprettet i iCloud. Den kalender vil jeg gerne dele med een der har en Android så personen har mulighed for at redigere i kalenderen.

Er der nogen der ved det?

Jeg har set nogle løsninger hvor man deler kalenderen som offentlig, men så er der ikke nogen mulighed for at redigere i kalenderen.

Venligst
Kenneth
Avatar billede puren Ekspert
16. november 2018 - 15:10 #1
Not possible, eller der er ikke en lige ud af boxen løsning til iCal, det er en lukket platform for Apple produkter
Avatar billede INK Ekspert
16. november 2018 - 15:30 #2
Du kan synkronisere din Apple kalender med din Google konto. Fra din Google konto må du så "dele" med Android.
Man kunne evt. oprette en særlig Google konto, der kun bruges til dette formål (fælles konto og password mellem de 2 brugere).

https://www.androidauthority.com/how-to-transfer-sync-calendar-iphone-android-340386/