Avatar billede Ramos Praktikant
16. november 2018 - 11:46 Der er 5 kommentarer

Forskellige højde på samme række

Hej,

Jeg sidder med et skema hvor jeg skal bruger forskellige højder i samme række.
Jeg har opdelt skemaet hvor i samme række skal der være en højde i de første kolonner og længere henne skal der kunne være 2 kolonner hvor størrelsen er halvdelen af størrelsen ud fra 1 række.
Avatar billede Mads32 Ekspert
16. november 2018 - 12:45 #1
Hej

Det er umuligt; men forklar hvorfor du ønsker 2 forskellige højde, så kan det måske løses på en anden måde, med formatering af cellerne eller fletning af celler.

Upload eventuelt dit skema.
Avatar billede Ramos Praktikant
16. november 2018 - 13:05 #2
Skal lige have lidt hjælp til at finde det sted hvor man uploader billeder og skemaer
Avatar billede AnyFellow Mester
16. november 2018 - 13:15 #3
Eneste løsning vil være at lade 2 rækker udgøre en række, ved at flette de felter, der kun skal udgøre ét felt.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. november 2018 - 14:39 #4
deling - brug onedrive, dropbox eller lignende. lav en delt mappe hvis flere filer, ellers kun del en enkelt fil. Og når spg er klaret, så ophæv deling igen.
Avatar billede Mads32 Ekspert
16. november 2018 - 17:59 #5
Med gratisprogramme DROPBOX kan du gemme din fil. Derefter kan du kopierer et link til filen, og indsætte linket i dit indlæg.