Avatar billede MagnusR Novice
17. november 2018 - 12:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen Signal?

Hej!

Jeg kom igår aftes til at daske til min computer med mit knæ, da jeg rejste mig. Nu gider der ikke komme signal til skærmen, musen eller tastaturet. Der er computerlyde, lys og fanerne blæser. Men i mit grafikkort kører fanerne ikke?
Ved ikke om det har noget med det at gøre, men hvis der er nogle der har nogen ide om hvad jeg kan gøre ville jeg værdsætte det meget!

MVH

Magnus
17. november 2018 - 17:07 #1
Blæserne i dit grafikkort vil ikke nødvendigvis starte med opstart. Først ved belastning.
One on one, bare for en sikkerheds skyld! Start med at tage alle stik og kabler fra, sluk din psu på bagsiden (hvis den har en manuel switch) og reconnect alting og prøv igen.
Ellers er det fejlsøgning til nul. Dvs. af med kabinetsiden og start fra en ende af. Er der nogle kabler eller enheder der ikke sidder som de skal ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. november 2018 - 18:58 #2
Det kun lyde som om der er tale om en/flere forbindelser er blevet afbrudt ved det lille uheld. En manglende forbindelse kan have stor indflydelse på mange ting.
Avatar billede MagnusR Novice
17. november 2018 - 23:51 #3
Jeg har fundet ud af det, jeg tog lige kortet ud engang og tog de fleste stik ud af bundkortet og flyttede ram til en anden ram-plads nu virkede det! Ellers tak drenge! :)