Avatar billede BIRGER Seniormester
17. november 2018 - 15:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Filtrer kolonne

Kan det lade sig gøre at filtrere en kolonne så der tages højde for tomme celler.

Så tomme celler står under værdien, indtil næste værdi fremkommer
Eks.:
Værdi
tom
Ny værdi
osv.
Avatar billede Mads32 Ekspert
17. november 2018 - 18:35 #1
Hej

Jeg har vist et lille eksempel, som vedhæftes.

Under filtrering skal du blot sætte "V" ved det du ønsker at vise, i dit tilfælde "v" ved tomme tomme og "v" ved de data du ønsker filtreret.

https://www.dropbox.com/s/91zhu38745m8rx4/Fiktrer%20inkl%20tomme.xlsx?dl=0
Avatar billede BIRGER Seniormester
19. november 2018 - 08:12 #2
Du mener at jeg skal indtaste det manuelt?
Avatar billede Mads32 Ekspert
19. november 2018 - 10:13 #3
Hej

Det er da en mulighed. Du kan måske lave en makro; men det manuelle tager ingen tid, og så kan du jo vælge 1 eller flere kriterier.

Når du filtrerer kan du starte med at klikke på "alle", så fjernes alle "v" i mulighederne. Derefter sætter du "v" ved "tomme" og ved det du ellers vil filtrere.