Avatar billede squirtinator Praktikant
17. november 2018 - 23:08 Der er 5 kommentarer

Bærbar, skærm forbliver sort

Kære eksperter,
Jeg kigger på en packard bell easynote lj65, da jeg modtog den var den tændt "på standby". Men efter jeg genstartede den ville den ikke starte op med billede på. Skærmen forbliver sort "helt sort!".

Jeg har prøvet:
Frakoblet batteri og oplader, derefter holdt tænd/sluk knappen nede i 2 minutter og starte igen (uden held).

Afprøvet RAM enkeltvis (uden held).

Tilslutte Barbæren til Fjernsynet via HDMI (uden held).

Skilt babæren ad og checket løse forbindelser (uden held).

Som sagt bærbaren tænder og blæser kører men slukker kort tid efter. Der er lys i dioder osv. Hvad kan problemet skyldes?

Mvh Christian
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2018 - 02:00 #1
defekt strømforsyning
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2018 - 02:10 #2
eller defekt batteri.
tag batteriet ud, se om den vil køre uden.
Avatar billede puren Ekspert
18. november 2018 - 06:15 #3
Da du modtog den? Så lige købt den? Send den tilbage den er defekt
Avatar billede squirtinator Praktikant
18. november 2018 - 15:00 #4
#1 #2 Strømforsyning og batteri virker, og bærbaren starter uden batteri.

#3 Det er er bærbar jeg lovede at kigge på, den er ikke ny eller lige købt.
Avatar billede squirtinator Praktikant
18. november 2018 - 18:48 #5
Mistænker grafikkortet eller bundkortet.