Avatar billede Lars Hendriksen Praktikant
18. november 2018 - 12:26 Der er 6 kommentarer

Windows 10

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan jeg opnår rettigheder til eksterne drev, diske, usb. osv. Får hele tiden beskeden `du har ikke rettigheder til dette`. Går jeg i fejlsikret, logger ind som adm, går det lige, men noget bøvlet, I sikkerhed under rettigheder melder den altid om fejl når jeg prøver noget der, selvom jeg benytter de guides der nu er.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2018 - 12:57 #1
Har du sat tilladelser i kontrolpanelet Brugerkonti til giv aldrig besked.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2018 - 13:01 #2
Jeg sætter altid sådan
https://ibb.co/cfK4VL
Avatar billede Lars Hendriksen Praktikant
18. november 2018 - 13:35 #3
Har ikke pillet ved noget, og den står som std. Men syntes kun det er indenfor det sidste halve år, at det er blevet helt umuligt, men prøver da at flytte skyderen ned.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2018 - 14:09 #4
Hvis du trykker på en enhed og der kører en grøn stribe så vent til den er færdig det erden første gang hvor den fortæller du har lov
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2018 - 14:53 #5
i egenskaber, skal du i avanceret og finde "overtag admin rettigheder".
tag egenskaber på roden af drevet
Avatar billede Lars Hendriksen Praktikant
18. november 2018 - 15:03 #6
Plejer nu også at vente på den grønne stribe, og derefter åbner den gerne det jeg vil.
Vil da lige prøve det med egenskaber, kan ikke huske om det er prøvet, har ellers været igennem div med tilladelser, men prøver lige.