Avatar billede Vesterlund Seniormester
19. november 2018 - 13:35 Der er 3 kommentarer

Aqua Computer kryo M.2 PCIe 3.0 adapter?

Jeg overvejer stærkt at købe sådan en fin en her, men jeg kan ikke finde ud af om mit z370h-Gaming bundkort er kompatibelt med det.

Er der nogen der ved noget?

Vesterlund.
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. november 2018 - 15:22 #1
Det er en adapter til M.2 SSD  , hvorfor vil du bruge den når dit bundkort har M.2 slots (https://www.asus.com/dk/Motherboards/ROG-STRIX-Z370-H-GAMING/ )  ?
Avatar billede Vesterlund Seniormester
21. november 2018 - 13:07 #2
Har har ladet mig fortælle at kølingen på adapteren vil få den til at kører mere stabilt, og derved hurtigere. Er det totalt forkert?
Avatar billede hjolsen Ekspert
22. november 2018 - 09:47 #3
Nu er det meget begrænset varmeudvikling på en SSD , men hvis feks GFX lort seder varme ned over så kan disse måske hjælpe : https://www.coolerkit.dk/shop/diverse-koeleprofiler-240c1.html  (monteres direkte på SSD )
Hvilken temp har SSD nu ?