Avatar billede 1Dorte Guru
19. november 2018 - 16:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Free Video Converter

Hej.
Jeg plejer engang imellem at konverter en youtube-film til mp3 via
https://www.onlinevideoconverter.com/
men ofte får jeg beskeden
"This video cannot be converted. Please try another link."

Hvorfor mon jeg gør det?
Mvh. Dorte
Avatar billede eurositi Ekspert
19. november 2018 - 18:04 #1
Jeg gætter på, at det bl.a. gælder for YouTube-kanaler under den såkaldte VEVO-tjeneste, som er ejet af bl.a. Sony og Universal, som i visse tilfælde kun tillader, at man lytter til musikken (eller køber den).
https://da.wikipedia.org/wiki/Vevo

Jeg har for nyligt forelsket mig i 4K Video Downloader (https://www.4kdownload.com/products/product-videodownloader). Det kræver, at du downloader og installerer programmet på din computer. Programmet lader til at være sikkert nok at installere ifølge diverse nørd-fora på Reddit.

Når du har installeret det, kan du downloade næste alle videoer fra f.eks. YouTube i højeste kvalitet - eller du kan nøjes med at gemme dem som lydfiler.
... Men jeg skal ikke kunne sige, om dette program kan hente de videoer, du har problemer med... Men der er ingen risiko ved at forsøge det.
Avatar billede 1Dorte Guru
20. november 2018 - 09:38 #2
Hej Eurositi
Jeg havde også tænkt på noget ala VEVO, men jeg anede ikke, hvad det kunne hedde. Kan man se det, når man søger på youtube?
Det kunne fx være
https://www.youtube.com/watch?v=UAGy6L3B2Sk&start_radio=1&list=RDUAGy6L3B2Sk
som ikke lader sig konverteret via onlinevideoconverter.

Samme sang kan godt konverteres til mp3 via 4K Video Downloader. :-)

Et enkelt, men ikke vigtigt, spørgsmål til 4K Video Downloader:
Jeg kan vælge mellem Original Quality på fx 1,6 MB. Men det er flere muligheder, bl.a. High Quality 320k på 4 MB. Men jeg får vel ikke bedre kvalitet end den originale?
I øvrigt bliver sangene nok slettet igen i løbet et halvt år. Og sangene skal være på en tlf., så ingen fancy højtaler.
Mvh. Dorte