Avatar billede Driton Seniormester
19. november 2018 - 17:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

System fejl - CLSID

Min system startede med at lagge og jeg kunne ikke rigtige finde ud af hvorfor indtil jeg fandt ud af laggen skyldes:

Adgangsindstillingerne programspecifikke giver ikke Lokal Start adgang til COM-serverprogrammet med CLSID
Windows.SecurityCenter.WscBrokerManager
og APPID
Ikke tilgængelig
for brugeren NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) fra adressen LocalHost (via LRPC), der kører i programbeholderen Ikke tilgængelig SID (Ikke tilgængelig). Denne sikkerhedstilladelse kan redigeres ved hjælp af administrationsværktøjet til komponenttjenester.

Er der nogle der ved hvad det kan være
Avatar billede hjolsen Ekspert
20. november 2018 - 08:05 #1
Det er næppe denne  log i eventloggen der er skyld i at din computer lagger  - den findes på rigtig mange win 10 maskiner (1803)
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2018 - 10:54 #2
kør process explorer, og se hvad der æder din cpu
https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/process-explorer