Avatar billede Giffer Praktikant
19. november 2018 - 18:02 Der er 3 kommentarer

Kan denne pc klare fortnite

Hej,

En der har et bud på, om denne pc kan bruges til at spille Fortnite på

Processor: AMD A8-5500 WITH RADEON(TM)
                  HD GRAPHICS.  3.2 GHz
  Installeret RAM                4.00 GB

Det er jo en ældre sag og jeg aner intet om det. Det er heller ikke mig selv der skal bruge den, men vil gerne give den væk til en venindes søn.

Hvis ikke denne kan bruges, har i så et bud på hvor billigt det kan gøres, hvis der skal købes en. Skal være en stationær og  jeg har skærm

På forhånd tak
Avatar billede Slater Ekspert
19. november 2018 - 18:12 #1
Det er muligt den kan køre det, da Fortnites mindstekrav er meget lave, men det er godt nok en dårlig maskine.

APU'er er generelt ikke beregnet til spil overhovedet, og denne kommer med et indbygget HD 7560D grafikkort, som har fået en meget lav Passmark-rating på 1443, som er på linje med et HD 5750 kort fra 2009.

Du kan næsten ikke få noget dårligere egnet til spil end den maskine.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2018 - 18:23 #2
Enig i #1.
man kan tjekke hvor godt/dårlig den er ved at besøge canurunit. Her vises minimum og anbefalet for hardwaren for det spil man vil tjekke:
https://www.systemrequirementslab.com/cyri
Avatar billede Giffer Praktikant
19. november 2018 - 18:28 #3
Det var jo ikke lige det, jeg håbede at høre 😄, men mange tak for svaret, Slater.

Jeg må jo ud og prøve at finde noget brugt og billigt 😳🤔