Avatar billede It hest Praktikant
22. november 2018 - 01:22 Der er 8 kommentarer

Bærbar kan ikke finde trådløst netværk

Jeg har en bærbar som jeg lige har installeret Windows 10 på, men den kan ikke finde mit eget trådløse netværk selv om routeren står 2 meter fra den.

Den kan godt finde andre trådløse i området, men ikke mit eget.

Der er andre bærbare/iphones/ ipads i husstanden som der godt kan finde netværket.

Hvad kan der være galt?

Det er en Lenovo det drejer sig om.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
22. november 2018 - 07:50 #1
Køre du med nyeste driver til netkortet?
Avatar billede poko1 Ekspert
22. november 2018 - 08:13 #2
Prøv at trykke WindowsTasten + i = Indstillinger Vælg Netværk og Internet
Afprøv muligheder også -Vis tilgængelige netværk.
https://ibb.co/b49z5V
Avatar billede posten Ekspert
22. november 2018 - 11:38 #3
du glemte at skrive hvilken lenovo min t530 er der en skydeknap i venstre side når den er slået fra går den i fly-tilstand du fortæller heller ikke om iconet til trådløs er i bundlinjen eller ikke
Avatar billede It hest Praktikant
22. november 2018 - 11:54 #4
Det er en Lenovo ideapad yoga 11s, har anelse iforhold til netværkskortet vil også sige at jeg ikke er den mest tekniske, vil dog tilføje at jeg har prøvet de fleste løsninger af, ved ikke hvad dette problem skyldes.
Avatar billede It hest Praktikant
22. november 2018 - 11:54 #5
Ingen**
Avatar billede Rune1983 Ekspert
22. november 2018 - 12:44 #6
Kan det have noget med Wifi netkort understøttelse ( 802.11 b/g/n ) at gøre.
Det wifi du ønsker at koble dig på. Hvad køre det?
Avatar billede It hest Praktikant
22. november 2018 - 13:37 #7
Har tidligere altid kunne koble mig, men den kan ikke finde netværket mere? Hvordan finder jeg ud hvordan det køre Rune? Er nemlig ikke så teknisk
Avatar billede Rune1983 Ekspert
22. november 2018 - 14:24 #8
Det kan du vel se i den router som sender Wifi ud. Opsætningen der.