Avatar billede JNC Seniormester
22. november 2018 - 12:38 Der er 5 kommentarer

Hvis mig hvornår siden sidst blev ændret af ejer'en

Hej Jeg står med et konkret problem
Jeg ved ikke om spørgsmålet høre til under webservere ? :)

Jeg har en tvist med kommune og har henvist dem til et sted på deres hjemmeside.
det er 5 dage siden, nu ville jeg henvise en anden til det samme sted, men nu er teksten væk.

Jeg tænker jeg bevise min uskyld ved at bevise at siden er blevet ændret siden den dag jeg så det.

Hvordan for jeg bevis for hvornår de ændrede på den sidst.

Jeg har prøvet - java script:alert(document.lastModified)
Men da jeg fik det til at virke viste den bare hvad tid jeg selv havde trykket på noget på siden ?

Kan i hjælpe ?

Hilsen desperat mand :)
Avatar billede keysersoze Guru
22. november 2018 - 12:50 #1
Det bliver nok ret svært at få nogen sikker information om det uden adgang til server, CMS eller lignende - men måske kan du se noget på https://archive.org/web/ eller cache-information hvis du finder siden på Google.
Avatar billede JNC Seniormester
22. november 2018 - 12:57 #2
hvordan finder cache informationen ?
Avatar billede JNC Seniormester
22. november 2018 - 13:17 #3
det er præcis denne side det drejer sig om
https://nordfyn.viewer.dkplan.niras.dk/plan/17#/3032?id=440&baseId=3024&parentId=3133

burde man ikke kunne finde i (højre klik) vis kildetekst
Avatar billede Slater Ekspert
22. november 2018 - 13:31 #4
Siden findes ikke på archive.org, men der er en Google cache fra d. 16., hvilket måske burde være længe nok tilbage - men det hjælper desværre intet, da sidens indhold bliver genereret med Javascript, og dette ikke er cachet.

Serveren rapporterer at den er ændret i dag, hvilket ikke betyder noget som helst - og det samme gør alle javascript-filerne med indholdet. Så der er desværre ikke meget at gøre.
Avatar billede JNC Seniormester
22. november 2018 - 14:09 #5
OKay

Tak alligevel for forsøget :-o