Avatar billede Napoleon Novice
22. november 2018 - 13:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sikker mail! Opsætning i Office 365 - ændring af NS

Jeg har fået certificeret min mailadresse, og skal nu have ændret ns hos DK HOSTMASTER. Jeg er absolut ikke stærk i det her, og derfor tæt på at smide håndklædet... Jeg har forsøgt at indsætte ns1.bdm.microsoftonline.com men den vil DK HO ikke godkende. De henviser til MS hvis der er spm. Fedt! Så dribler jeg forvirret rundt i mit Office 365, og får dog indtastet mit nye domænenavn, og Outlook kører. Jeg har forvildet mig over i Indstillinger, domæner, og kom til den her:
___________________________
Føj posterne til dit websted
Før du opdaterer DNS-posten for din navneserver, skal du hente dit websteds poster, så Microsoft ved, hvordan trafikken skal dirigeres. Hvis du ikke har et websted, skal du blot klikke på Næste.

Du kan finde posten på your DNS host. (Vælg din DNS-vært.) Vælg posttype, kopiér og indsæt posten fra din registrator, og klik derefter på Tilføj at gemme posten.
Type
Værtsnavn
Henviser til adresse eller værdi
TTL
Tilføj
__________________________________
- men DK Hostmaster findes ikke på listen..

Hvad har jeg gang i?
Avatar billede Napoleon Novice
22. november 2018 - 13:44 #1
Der er faktisk grønt lys i alle lamper på nær "Opdater DNS-indstillinger ", som giver ovennævnte billede (se her over)

Tilføj et domæne
Bekræft domæne
Konf. Onlinetjenester
Opdater DNS-indstillinger
Avatar billede puren Ekspert
22. november 2018 - 13:57 #2
hvor dit ns er lige gyldigt det er din MX der er vigtig.
det er hos din ns (Navneservers) hvor du tilføjer sletter eller ændre DNS opslag, her skal du så søger for at din MX er sat til office 365
Avatar billede Napoleon Novice
22. november 2018 - 14:24 #3
hvordan gør jeg det? Hos MS eller hos DK Hostmaster?
Avatar billede Napoleon Novice
22. november 2018 - 14:33 #4
På min office 365 skriver den, at det er forkerte DNS poster:

Forventet post     ns1.bdm.microsoftonline.com

De poster, vi har registreret, stemmer ikke overens med de forventede værdier
Faktisk post     ns2.dandomain.dk     Ugyldig post
Faktisk post     ns.dandomain.dk     Ugyldig post

Hvordan ændrer jeg dem?