Avatar billede Urosjokic Juniormester
23. november 2018 - 23:30 Der er 4 kommentarer

Realtek network controller was not found. If deep sleep mode is enabled please plug and cabel

Hej,

Jeg har fået nyt bundkort og det hele spiller meeeen jeg kan ikke få netkortet til at "stå op" jeg har prøvet alt. Den er aktiveret inde i BIOS, jeg har taget batteriet ud i 10 min samt RAMene kan stadig ikke få netkortet til at vågne.

Det virkede igår ganske kort også da jeg tændte computeren i morgen var den faldt i søvn igen.

Ved godt hvor jeg fjerne den når den først er vågen men kan ikke få den til det:(
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2018 - 04:27 #1
gå i egenskaber i hardware, og gå alle netkortets indstillinger igennem.
der er måske en sleep mode der skal slås fra.
slå al strømstyring fra i bios og windows.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2018 - 09:40 #2
Er din pc blevet opgraderet, så den bruger mere strøm?
Hvilken hardware er der i den, og hvilken psu?

Er enig i at man på en pc med fast 230 volt tilslutning med fordel kan deaktivere alt strømstyring for at spare på strøm.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2018 - 09:45 #3
Har du hentet driveren på producentens side, eller bruger du driveren som Windows har fundet?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2018 - 09:46 #4
Skriv navn på bundkort og skriv driver i slutningen i en søgning på nettet og hent driverne til bundkortet fra en anden pc.