24. november 2018 - 11:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth

Hej
Har købt nyt tv uden bluetooth kun wifi, kan man få en eller anden komponent
Så man kan koble sine bluetooth højtalere til fjernsynet.
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2018 - 12:39 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2018 - 13:26 #2
jf #1 dims - se, om usb-stik til oplader evt kan sættes direkte fra tv - så er der strøm på dims når tv tændes, og den løber aldrig tom for strøm midt i en udsendelse.
Avatar billede Sorenskov Juniormester
25. november 2018 - 16:06 #3
Bliver der ikke problemer med  synkronisering af billed og lyd med en bluetooth højtaler?