Avatar billede lurup Ekspert
24. november 2018 - 14:56 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

YTDownloader

Jeg har en pc der er meget sløv og slukker og alt mulig.
Jeg tror det er noget der hedder YTDownloader der laver problemet.
Jeg kan en slette programmet.
Hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2018 - 15:02 #1
Hvor har du prøvet, Kontrolpanelet Fjern et program?
Prøv Revo uninstallar: https://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2018 - 15:18 #2
Er det fordi programmet kører i baggrunden?
Prøv at tjekke i jobliste og gå i start for at se om det kører her.
Prøv også at se i processerne om det kører. Gør det, så luk det ned og fjern programmet med Revo som Valby39 foreslår 🙂
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2018 - 15:19 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2018 - 15:21 #4
Hvis du bruger Revo bliver der ryddet bedre op end med almindelig afinstallation. Den rydder både i filer mapper og efterladenskaber i registeret.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2018 - 15:24 #5
Ja data i C Bruger... kan være svære at blive af med. Det kan være nødvendigt, at aktivere Vis skjulte filer for se de dem.
Avatar billede lurup Ekspert
24. november 2018 - 19:06 #6
Tak for hjælpen...tror den er væk nu
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2018 - 10:03 #7
Fint😊