Avatar billede Judit Praktikant
26. november 2018 - 20:13 Der er 2 kommentarer

overføre kontakter til Iphone

Jeg har brug for at overføre alle mine kontakter til min Iphone fra en firma outlook konto som er synkroniseret med firmakontoen til min Iphone. Da jeg skal stoppe i firmaet, har jeg brug for at få alle mine kontakter ned på min Iphone og op i min private Icloud.
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede INK Ekspert
26. november 2018 - 20:20 #1
Hvis du allerede har alle kontakter på din iPhone via Outlook kontoen, så skal du slå kontakter til i iCloud. Kontakterne synkroniseres nu med iCloud. Check lige i en browser at de er der. Derefter slås kontakter fra i Outlook kontoen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. november 2018 - 20:45 #2
Inden du nu roder dig ud i noget rigtigt snavs - så tjek lige med din arbejdsgiver, at du rent faktisk har LOV til at tage de kontakter med dig.
Det er ikke så sjældent, at man logger den slags, især hvis medarbejderen sidder i en kundevendt stilling, eller tæt samarbejde med partnere o.l.