Avatar billede crjensen Juniormester
28. november 2018 - 12:41 Der er 1 løsning

Boote Toshiba Satellite Pro

Jeg har en ældre bærbar stående, en Toshiba Satellite Pro.
Når jeg tænder den, siger den "No bootable device - Please restart system."
Jeg har så prøvet at lave en USB med Windows 10, til installation.
Men uanset hvilken F-tast jeg prøver at klikke, når computeren tænder, kan jeg ikke få den til at åbne USB'en og boote fra den.

Er der en anden tast, jeg skal trykke, når jeg starter PC'en, med USB'en isat?

Det er som sagt en Toshiba Satellite Pro.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. november 2018 - 12:48 #1
Tryk F2 under opstart, så skulle du kunne komme ind i BIOS og se start-rækkefølgen.