Avatar billede Henrik Jensen Praktikant
29. november 2018 - 16:05 Der er 4 kommentarer

Qnap har mister alle folder

Hej nu prøver jeg her inde
jeg har en qnap som har mistet alle folder så jeg kan ikke se indholdet på diskene
jeg kan se at det er filer på diskene (4 stk)  men jeg kan ikke få fat i dem
jeg har prøvet med ekstern hardisk læser men den kan ikke se noget på diskene

det er sket efter en firmware update

Er det nogle som kan hjælpe så jeg kan få DE vigtige bilder/video/dokumenter ud så jeg ikke slætter ALT

har prøvet knappen på bagsiden men det hjælper ikke
mvh en fortvivlet henrik fra nordborg (ALS)
Avatar billede digitalsupport.dk Seniormester
29. november 2018 - 20:16 #2
Bare så jeg forstår dit spørgsmål rigtigt.

Du har en Qnap NAS med 4 stk. harddiske og du har mistet adgang til dine data efter en firnmware updata af din Qnap ?
Avatar billede puren Ekspert
29. november 2018 - 22:28 #3
Hvor værdifulde er dine billeder og andet sådan i kroner?

Send diske til ibas og få dem til at lave en diagnose på hvad det koster at redde dine data(den er gratis) og så kan du tænke over om du selv vil prøve, eller lade professionelle fagfolk rede det.... Jeg havde aldrig rodet med det, for jeg fulme med noget jeg ikke ved noget om og mine billeder er mere værdifulde end prisen hos ibas
30. november 2018 - 10:09 #4
Prøv at læse denne:
https://forum.qnap.com/viewtopic.php?t=127185

Og ellers opret en sag på deres forum.