Avatar billede SigneR Praktikant
01. december 2018 - 10:29 Der er 3 kommentarer

Min bærbar larmer!

Hej, alle sammen!
Jeg har et stort problem, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre.
Jeg har en Asus bærbar, der er lidt over to år gammel.
Den er begyndt at larme rigtig meget! I starten var det kun efter nogle timer, men nu kommer larmen, lige efter jeg har tændt den! (Den larmer også, selvom den ikke er varm.)
Det forstyrrer mig meget, og i Gymnasiet kan hele klassen høre det.
Jeg er bange for, om den måske er ved at brænde sammen.
Er der nogle af jer der ved hvad det kunne være? om jeg overhovedet kan gøre noget ved det?
Avatar billede Mikael Ekspert
01. december 2018 - 10:32 #1
Der er næsten kun 2 ting som kan larme..

1. Skidt i ventilatoren.
2. HD som er ved at stå af. ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2018 - 14:25 #2
Jeg tror at problemet er at den er beskidt, og at det er blæseren der larmer.
Hvilken Asus er det?
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
02. december 2018 - 00:39 #3
Hvis det er blæseren (det kan du høre) så prøv at rense den med trykluft, hvis det ikke hælper kan blæseren/lejet være defekt og blæseren kan måske skiftes.