Avatar billede 1Dorte Guru
01. december 2018 - 21:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Publisher - filen kan ikke åbnes

Jeg har arbejdet på en ca. 25 siders Publisher fil. Den er muligvis i starten lavet på en anden pc med en muligvis anden version af Publisher. MEN nu kan jeg ikke åbne den igen. Når jeg forsøger får jeg denne meddelelse:

Der er problemer med den fil, du prøver at åbne. Klik på ok, hvis du er sikker på, at filen kommer fra en kilde, du har tillid til, og ikke indeholder skadelige oplysninger. Klik på annuller, hvis du ikke er sikker på, hvem filen kommer fra, og om indholdet er sikkert.

Jeg trykker på ”ok”, og jeg får følgende meddelelse:

Publisher kan ikke åbne filen.

Hvad gør jeg, da jeg jo gerne ville kunne åbne min fil?
Mvh. Dorte
Avatar billede mort1 Ekspert
01. december 2018 - 21:31 #1
Har du lavet noget af arbejdet på den pc og med den Publisher version du prøver at åbne filen i ?
Avatar billede 1Dorte Guru
01. december 2018 - 22:28 #2
ja
Avatar billede KHN Guru
02. december 2018 - 00:51 #3
Prøv at se om du ikke kan konvertere Pub-filen til PDF, via dette link:
https://pubtopdf.com/ - og se om du kan få vist indhold derefter.
Avatar billede 1Dorte Guru
03. december 2018 - 09:35 #4
Hej KHN.
Jeg kan selvfølgelig så se, hvad jeg har lavet, men jeg vil gerne arbejde videre med filen, så det løser ikke mit problem.
Mvh. Dorte