Avatar billede Slettet bruger
04. december 2018 - 11:44 Der er 2 kommentarer

Beoplay H6 - Windows 10 kan ikke finde mikrofon

Hej Alle

Jeg har en stationær med 2 indgange foran. Den ene er der Microfon / Headset og den anden er der Headset. Når jeg tilslutter mit Beoplay H6 headset, så kommer computeren frem med om det er Indgående, Mikrofon eller Headset. Jeg har prøvet alle 3 ting ingen af delene virker.  Jeg har haft afinstalleret lyddriveren og prøvet at vælge mikrofonen manuelt.

Hvis jeg tilslutter mit Beoplay h6, til min bærbar, så finder den både mikrofon og headset.

Hvad gør jeg forkert? Jeg har også forsøgt med et splitter kabel, det hjal heller ikke. Er der nogle der har en ide? Måske ekstern lydkort eller andet?
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2018 - 15:00 #1
hvad OS er bærbaren ?
hvad OS er stationær ?

hvad OS er driveren til ?

du skal installere din lydkort driver
det kan evt. tænkes at driveren ikke virker på win10
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2018 - 15:12 #2
Hej
Begge kører windows 10 .

Den er til windows 10 lydkort driveren