Avatar billede ps76 Forsker
04. december 2018 - 16:23 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

kontakter i gmail?

Længe siden jeg har brugt gmail - men nu hvor jeg ville bruge det kan jeg pludselig ikke finde kontaktpersoner listen mere? Fint nok at den foreslår en kontakt når man skriver i adressefeltet - men jeg vil gerne ind og ændre nogle af de gamle adresser.
Hvor gemmer de sig nu til dags mon? Ikke særligt brugervenligt..
Avatar billede klaudi Ekspert
04. december 2018 - 17:03 #1
Åbn gmail i den browser, klik på de 9 små firkanter, der finder du kontakter.
Avatar billede klaudi Ekspert
04. december 2018 - 18:37 #2
Avatar billede puren Ekspert
04. december 2018 - 18:55 #3
Avatar billede ps76 Forsker
04. december 2018 - 22:23 #4
Nåh  -dér gemmer de sig nu. Tak for det.