Avatar billede alcodk Novice
04. december 2018 - 19:12 Der er 4 kommentarer

Kan ikke starte pc

Hej
Jeg købte en ny pc for noget tid siden, og en 144 hz skærm, men når jeg har displayport kabel i vil den ikke starte, kan pille det ud og så starte og sætte det igen bagefter uden problemer. Så lige nu har jeg bare dvi stik i og det fungere, men da der er højtaler i skærmen ville jeg jo gerne udnytte dem os, og det kan jeg kun med displayport kablet.
Har snakket med dem jeg købte pcen af og de havde ikke lige hørt om det problem før.
Avatar billede alcodk Novice
04. december 2018 - 19:13 #1
og har prøvet 2 kabler
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2018 - 20:45 #2
det kan skyldes at du skal vælge displayport som aktiv, inde i BIOS
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2018 - 21:54 #3
Hvis du har 2 kabler i på een gang,kan det være problemet.
Ellers prøv med HDMI kablet.
Avatar billede alcodk Novice
05. december 2018 - 07:45 #4
Jeg har kun haft dp kabel i, hdmi virker uden problemer, det kan bare ikke trække 144 hz.
Jeg må hjem og prøve det med bios:) hvilke indstillinger skal jeg ind i i bios? For at sætte det som aktiv?