Avatar billede Camilla Praktikant
04. december 2018 - 20:55 Der er 2 kommentarer

Kan man fortryde handlingen Alt-f4??

Har prøvet at undersøge det men kan ikke finde en måde man kan fortryde handlingen.. Synes ellers jeg har kendt til en før i tiden, men det kan jo godt være jeg husker forkert..
Avatar billede Slater Ekspert
04. december 2018 - 21:03 #1
I noget bestemt program?

Normalt er det en logisk umulighed at kunne fortryde alt+f4. De fleste programmer lukker ned når man trykker det, hvilket vil sige at alt de havde i RAM forsvinder. Når det er væk, kan det ikke på nogen måde gendannes.
Men visse andre programmer lukker ikke rigtigt ned når man trykker alt+f4, og det er også muligt for et program at dumpe indhold af RAM ned på disk før det lukker, så det kan gendannes.

Men i langt de fleste tilfælde kan det altså ikke lade sig gøre.
Avatar billede Camilla Praktikant
04. december 2018 - 21:55 #2
Okay, men tak.