Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
06. december 2018 - 14:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skifte batteri på iphone 6

Er det nødvendigt at afmontere skærmen for at skifte batteriet?
Avatar billede INK Ekspert
06. december 2018 - 14:38 #1
Avatar billede INK Ekspert
06. december 2018 - 14:39 #2
Apple har en særlig billig pris grundet batteriproblemer
https://support.apple.com/da-dk/iphone/repair/service/battery-power
Avatar billede INK Ekspert
06. december 2018 - 14:51 #3
En video, der viser hvordan
https://www.youtube.com/watch?v=XZcYIwBGyck&frags=wn

Kræver en speciel skruetrækker og en rolig hånd og sikkert også et roligt gemyt.
Avatar billede puren Ekspert
06. december 2018 - 15:08 #4
ink >> lige sådan for sjov hvorfon en iphone er der ikke problemer med??
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
06. december 2018 - 15:12 #5
Tak ink, man kan godt skifte det uden at fjerne skærmen kan jeg se, men man risikerer at beskadige kablet til skærmen, så det er nok klogest at afmontere den, jeg har set nogle videoer på youtube ang. emnet, og de afmonterer alle skærmen
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
06. december 2018 - 15:15 #6
Hej puren, jeg har også en 4s, den har der aldrig været problemer med.
Avatar billede puren Ekspert
06. december 2018 - 15:29 #7
Jørgen Andersen >> der var kun "lidt" random reboots
Avatar billede INK Ekspert
06. december 2018 - 15:31 #8
#4 Har haft 3S, 4S, 6S og nu iPhoneX. Alle har for mig fungeret fint, men med al elektronik kan der være problemer. Man hører jo mere fra én utilfreds bruger end fra 99 tilfredse brugere 😀😀