Avatar billede prox1 Forsker
06. december 2018 - 19:03 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

YouSee Boksen -Har den et usb stik?

En bekendt har fået en fejl på sin YouSee Boks. På den boks siger hun, at hun har ~100 udsendelser som hun er rigtig ked af at miste.
Jeg tænkte at hvis YouSee Boksen har en USB forbindelse, så kunne man prøve at sætte den døde boks' HD ind i en 'pod', og så forbinde den via usb til den nye YouSee Boks, så ville hendes udsendelser kunne enten ses, eller i det mindste overføres og så ses på den nye YouSee Boks.
Dét er strategien, men før jeg taler (tlf) med hende om det, ville jeg gerne vide om der overhovedet er en USB på YouSee Boksen

pfh tak!
Avatar billede jk45 Forsker
06. december 2018 - 19:07 #1
der er usb men den er fuldstændig deaktiveret man kan ikke kopiere digitalt fra en box til en anden
Avatar billede prox1 Forsker
06. december 2018 - 19:14 #2
@jk45 " usb er fuldstændig deaktiveret man kan ikke kopiere digitalt "

-Dét lyder så sandeligt som et youSee produkt :(
Det er utroligt at de har kunder
Tak for svar!
Avatar billede INK Ekspert
06. december 2018 - 20:58 #3
Du skal finde en YouSee boks magen til og flytte harddisken over i denne.
Avatar billede prox1 Forsker
07. december 2018 - 19:29 #4
njoa ink, det er jo en mulighed, men problemet er, at så ryger garantien på den nye boks. Yousee tillader ikke at man åbner deres hw, så skal det betales fuldt ud, ved fejl. I øvrigt så tog den tekniker der kom med den nye boks, simpelthen den gamle med sig...
Det skete uden at spørge om noget eller oplyse om muligheder, så futtoget er kørt. Disken + indhold er gone! -men tak for dit indput!
Avatar billede INK Ekspert
07. december 2018 - 19:40 #5
#4 Trist, men så må vi håbe hun kan se nogle af udsendelserne i "arkiv" på den nye boks.