Avatar billede Donniey Novice
06. december 2018 - 19:08 Der er 4 kommentarer

no dvi cable connected

Hej CW,

Jeg har lige købt en ny pc - hvis jeg bruger dvi kabel siger skærmen der ikke er noget kabel connected, men hvis jeg bruger hdmi virker det fint. træls da jeg gerne vil have 144 hz.

er der en nem løsning på dette?

sætter selvfølgelig begge kabler i mit gtx 1070 cerberus kort.

mvh
Avatar billede milter Ekspert
06. december 2018 - 19:32 #1
Prøv at kigge på linket herunder. Kig på dit kabel og sammenlign det med typerne i linket. Måske du skal ud og købe et nyt kabel...?

https://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface
Avatar billede Donniey Novice
06. december 2018 - 20:13 #2
Hej, tak for svaret.

Kablet har virket fint til skærmen med en anden pc. så tror ikke det er det  der er problemet.

mvh
Avatar billede milter Ekspert
06. december 2018 - 20:47 #3
#2.

Velbekom :-)
Kørte den tidligere/anden pc med 144 Hz og samme skærmopløsning som nu?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. december 2018 - 22:16 #4
#2 Kørte den 144hz på den anden pc?
Har set i en anden tråd at displayport er den måde man bedst kan få 144 hz på skærmen