Avatar billede Marc F. Mester
06. december 2018 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Windows accepterer ikke adgangskoder

Hej alle.
Idag har jeg siddet foran min anden computer , og pludselig var den styrtet ned.
Jeg genstartede dem, og forsøgte at indtaste min code.
Men Windows vil altså ikke acceptere dem, og så prøvede jeg med at nulstille dem med min Gmail-konto.
Så indrette jeg mig, fik en bekræftelse og har indtastet min nye code.
Men også det virkede slet ikke vs. jeg kommer nu overhoved ikke mere inde i min computer.

Spørgsmålet er:
Har nogen ideer eller har nogen gode tips, hvordan jeg kan få adgang til min computer igen?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2018 - 06:15 #1
google har ikke noget at gøre med koden til din windows.
din bruger er muligvis blevet slettet, og windows er syg.

kan du boote i fejlsikret tilstand ? tryk f8 ved bootskærm og vælg fejlsikret.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2018 - 08:15 #2
tit er det numlock og/eller caps lock som er slået til, når din kode ikke virker
Avatar billede Uvanga Ekspert
07. december 2018 - 09:24 #3
Hvis der er tale om din brugerkonto for adgang til PC, kan du reset password. Der findes mange programmer på nettet der kan klare det, Nogen gratis, nogen koster.
Avatar billede Marc F. Mester
07. december 2018 - 12:09 #4
#1|Sidwave
Mange tak for hjælpen, virker nu igen.

#2| Thomas S
Mange tak for hjælpen.
Jeg har overprøvet tastaturen, men var altså ikke årsagen.

#3| Uvanga
Mange tak for hjælpen.
Jo, der var tale om min brugerkonto for adgang til PC, og virker nu alt igen. :-)
Avatar billede Marc F. Mester
07. december 2018 - 12:12 #5
Mange tak til alle for jeres hjælp.
Alt virker nu igen som det skal.