Avatar billede lurup Ekspert
06. december 2018 - 21:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopier tabel kasser

Jeg har opdelt en word siden i 8 ens tabel kasser.
Hvordan kan man lave så alle bliver magen til kasse 1
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
06. december 2018 - 23:53 #1
Er det indholdet i hver tabelcelle, der skal være det samme?

Hvis ja: Du kan f.eks. markere indholdet i første celle og oprette et bogmærke (Indsæt > Bogmærke). I de øvrige celler kan du indsætte en krydshenvisning til bogmærket (Indsæt > Krydshenvisning).

Krydshenvisningerne vil vise indholdet i bogmærket. Hvis du ændrer indhold i celle 1 og opdaterer felter (marker teksten og tast F9), vil indholdet i de øvrige celler blive opdateret. Hvis du føjer indhold til SIDST i den bogmærkede tekst, så start mindst et tegn før sidste tegn, da den nye tekst ellers ikke kommer med i bogmærket.
Avatar billede lurup Ekspert
08. december 2018 - 15:46 #2
1000 tak