Avatar billede TheJoker Juniormester
06. december 2018 - 22:33 Der er 6 kommentarer

Leder efter 4 pins PWM hun hun kabel

Hej alle

Sidder her og leder efter et kabel a la det her :
Kabel
Dog  hvor det blot er hun hun på begge sider.

Jeg har en fan hub hvor man skal connecte den med en 4 pins hun som så skal over til motherboardet på en 4 pin pwm hun.

Jeg kan simpelthen kun finde Han Hun stik. Er det virkelig ikke muligt og få sådan et kabel. Har søgt på nærmest alle de store kendte butikker. Edbpriser er til at lukke op og sk.. i efterhånden.

Men kan være jeg bruger forkert søgning.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2018 - 23:25 #1
Avatar billede puren Ekspert
06. december 2018 - 23:33 #2
køb 2 og lod dem sammen
Avatar billede TheJoker Juniormester
07. december 2018 - 08:17 #4
@Sidwave. Nej det er et han og et hun stik..

@Puren lidt omsont at jeg så også skal til at købe lodemaskine.

@Hjolsen se nu snakker vi!! Men der kan man bare se.. Der hedder det RGB kabel.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. december 2018 - 08:44 #5
Jeg gætter på det ikke findes i normal handel, da det er strømførende. Det er i strømførende kredsløb helt normalt at man undgår opsætninger, hvor hanstikket kan være tilsluttet strøm. Da det fortsat er strømførende, er det rigtig let at komme til at lave ulykker, hvis benene rammer forkert. (Tænk hvad der kunne ske, hvis der var byttet rundt på han og hun i vores 240v kabler :-)
Så selv om hanstikket er delvis skærmet, kan det sagtens tænkes det er designet til ikke at kunne lade sig gøre.
Er du sikker på der ikke i stedet mangler en adapter, mellemled, eller at HUB´en er beregnet til at blive sluttet til en kontrolenhed?
Avatar billede TheJoker Juniormester
07. december 2018 - 09:14 #6
@Ole_madsen
Hub
Se det er sådan her. På billede 2 kan du se det er et 4 pins stik som man har på bundkortet. Hvilket du så igen kan se på billede 4 hvor stikkene sidder i, er et han stik. (Det kan ikke ses så tydeligt) men det er det.

Den @Hjolsen linkede til mig var det jeg skal bruge. Ville nu hellere have en som ikke var en splitter, men hvis det er det eneste jeg kan få, så tager jeg det :)