Avatar billede P_H Juniormester
08. december 2018 - 15:27 Der er 1 løsning

Langsom download, hurtig upload på LAN

Jeg har igennem flere år kørt med en 35-5 forbindelse (YouSee) og det har fungeret fint med både Wifi og LAN.
Jeg har fået nyt internetforbindelse og er nu på 100-25 forbindelse (Hiper). Har målt på hastigheden på både wifi og LAN, og har hastigheder på +90/+23 på begge dele undtagen på min stadionære computer hvor hastigheden på LAN er 5/+23.
Jeg har prøvet at sætte LAN kablet i en bærbar computer og får så en LAN hastighed på +90/+23.
Både bærbar og stationær køre WIN 10.

Jeg er blank på hvad grunden kan være til dette, så håber der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede P_H Juniormester
08. december 2018 - 15:46 #1
Problemet løst, det virker nu upåklagligt,  hvorfor vides ikke :-)