Avatar billede Susanna Praktikant
09. december 2018 - 10:36 Der er 3 kommentarer

“Sendt mail” i Gmail

Alle mine mails i mappen Sendt mail er forsvundet undtaget. 4 gamle fra 2015. Og når jen sender en mail nu bliver den heller ikke gemt i mappen.
Hvad mon jeg har gjort?
Mvh
Susanne Bach
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2018 - 10:44 #1
Bruger ikke Gmail meget, men det kan måske tænkes du har ramt loftet for det du må gemme derinde?
Har du ikke på noget tidspunkt ryddet op i dine bakker?
Er det fra pc eller app på telefon?
Prøv evt at kigge på hjælpesiden her: https://support.google.com/mail/answer/7015314?hl=da&ref_topic=3394215
Avatar billede INK Ekspert
09. december 2018 - 11:11 #2
Læser du dine mails som webmail i en browser? Eller læser du dem i en mailklient (program) og i givet fald hvilket program?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. december 2018 - 12:20 #3
se, om der er en SENT mappe - hos mig ligger der et rod-sammen af danske navne og engelske (jeg kører på dansk i alt, men tror, at thunderbird kalder gmail med engelske navne)