Avatar billede lurup Ekspert
09. december 2018 - 21:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ipad 6 tastatur

Det tastatur der er på Ipad 6 har en funktion med bogstavene hvor de et grå tal på nogle af tastatuerne . Hvordan vælger man dem ? der er tale om de taster på skærmen
Avatar billede kurtba Ekspert
09. december 2018 - 23:52 #1
Tryk på en tast og træk fingeren nedad, så skriver den det grå tegn.
Tryk f.eks. på t og træk fingeren ned mod g, så skriver den 5 i stedet for t.
Avatar billede lurup Ekspert
10. december 2018 - 00:02 #2
1000 tak
Avatar billede Arthur4 Praktikant
04. maj 2019 - 10:51 #3
Press a key and drag your finger down to write the gray character. https://www.tellpopeyes.me/