Avatar billede timpet Novice
12. december 2018 - 12:52 Der er 4 kommentarer

Stjernerne i bunden af siden vil ikke blive gule

Hejsa.

Jeg har sådan en irriterende fejl i bunden har siden her: https://laan247.dk/ Stjernerne vil ikke blive gule, selvom jeg forsøger at style dem til at være gule, eller orange er det faktisk, så forblive i grå og utydelige.

Nogen input der kan sende mig på rette vej?

Mvh
Tim Petersson
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2018 - 13:30 #1
du skal kun køre med 1 stylesheet
du hat noget som overrider det du har lavet.
slet dine forsøg og sæt dem ind i det css du benytter
Avatar billede Slater Ekspert
12. december 2018 - 13:32 #2
Hvad har du forsøgt for at gøre dem gule? For en simpel color: yellow; virker fint her, og jeg kan slet ikke se noget forsøg på at sætte dem til andet.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2018 - 14:24 #3
jeg kan se der er måske 3 stylesheet. det er noget rod. et af dem overrider din gule farve
Avatar billede Slater Ekspert
12. december 2018 - 14:37 #4
Det er svært at override noget der aldrig bliver sat til at starte med, og der er stadig ikke noget der overhovedet forsøger at sætte en gul farve på de stjerner.