Avatar billede kim albrechtsen Praktikant
12. december 2018 - 17:04 Der er 3 kommentarer

Strømforsyning stik

Hej har en Dell strømforsyning med 3 ledninger på (19,5v stikket) den ene er plus og den anden er minus MEN der er også en lille rød ledning som jeg ikke ved hvad er til?? Kan jeg sætte en stik med kun 2 ledninger plus og minus på og bare lade den lille røde være???
Håber I kan hjælpe
Vh
Kim
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. december 2018 - 21:03 #1
Hvis du kan lægge et link ud, med et billede, vil det gøre det nemmere at hjælpe :-)

Linket herunder er til et program der gør det muligt at uploade det aktuelle foto.

https://da.imgbb.com/
Avatar billede falster Ekspert
12. december 2018 - 22:06 #2
Avatar billede kim albrechtsen Praktikant
13. december 2018 - 17:11 #3
Tak har kigget på jeres link og der var mit svar. TAK