Avatar billede tobberjas Seniormester
12. december 2018 - 18:31 Der er 11 kommentarer

problemer med Appple watch.

hej. Jeg oplever en ret irriterende ting med mit Apple watch, Når jeg lad den ligge på mit bor uden at tag uret på hvis den f.x skal lade op, Så går den altid ind på låseskærmen der hvor man kan se klokken. Og der bare hvis der bliver rørt det mindste. Hvis jeg bare sidder og skriver her på min Computer går den på låseskærmen. Kan man gøre sådan så den ikke går ud på låseskærmen, Når man rør på skærmen? Tænker at det er det der sker. Køre med Apple watch series 3 og nyeste version. På forhånd tak. Hilsen Tobias.
Avatar billede stjans Guru
13. december 2018 - 05:48 #1
Du kan slå fra, at den skal fungere som vækkeur / vise klokken i laderen.

Ved ikke hvad du mener med spørgsmål to. Du kan også slå fra, at uret vækkes når håndleddet drejes.

Er det det, som er problemet ?.
¨
Avatar billede tobberjas Seniormester
13. december 2018 - 07:33 #2
tak for det. Det er nok det der sker ja. Hvordan slår man de 2 indstillinger fra? hilsen Tobias.
Avatar billede stjans Guru
14. december 2018 - 07:03 #3
Jeg gør det på Iphonen - så ændres det på uret.
Generelt - Afbryd vågeblus.
Avatar billede tobberjas Seniormester
14. december 2018 - 08:05 #4
hmm. Kan ikke lige finde afbryd vågeplus der hvor du siger den skulle være. Kan der i mod godt finde den på uret, Men kan ikke lige regne ud hvad for en indstilling der skal laves om på.
Avatar billede stjans Guru
14. december 2018 - 12:05 #5
Mærkeligt..

Jeg har i app`en Apple watch på min Iphone:

Generelt --> (så noget nede) --> afbryd vågeblus samt vækkeurs funktion.

Vækkeurs funktion skal være deaktiveret - og det skal afbryd når håndled vendes også..
Avatar billede tobberjas Seniormester
14. december 2018 - 14:42 #6
hej. Nu har jeg fået afbrudt vækkeur funktion, Men hvor finder du det med håndledet venner. Vækkeurs funktion er helelr ikke i afbryd vågeplus, Men der hvor om og retning på ur er osv.
Avatar billede stjans Guru
16. december 2018 - 08:29 #7
Ser lige om jeg kan lave et skærmprint....
Avatar billede stjans Guru
16. december 2018 - 08:34 #8
Generelt - afbryd vågeblus - her står det med håndled.....

Se her: https://ibb.co/ZxCwVGV
Avatar billede tobberjas Seniormester
16. december 2018 - 09:25 #9
beklager, Jeg er blind, Men hvad er det for et Apple watch du har? fordi der er slet ikke noget der hedder håndled inden i afbryd vågeplus.
Avatar billede stjans Guru
17. december 2018 - 08:28 #10
Apple watch 4 :-). Men indstillingerne er de samme for de andre modeller..

Det var sgu´ da underligt. Du har opdateret app og ur ?
Avatar billede tobberjas Seniormester
17. december 2018 - 16:58 #11
ja. Har opdateret det til nyeste watchOS.