Avatar billede 450025 Ekspert
14. december 2018 - 09:08 Der er 5 kommentarer

Endre Lokal konto.

Hei Dere jeg ser innom igjen, mitt emne Microsoftkonto har vert her 2 gange nå noen løsning nei ikke enda, og jeg begrunner det med dette, man må ikke gi seg, man må kjempe, og i tillegg være sta å det er jeg. Alder.

Slette en gammal microsoftkonto er der ingen som har klart å løse for meg enda, men den har ikke vist seg  på 3 dage nå og det er jo flott det da. Mulig jeg har kjempa?

3 computere fungere som dem skal med denne konto ¤¤¤¤@gmail.com.
Meg går jeg inn på kontoer på Win 10 så er en computer som peker seg ut nå den har fått dette navn  (LOKAL Konto)      må jeg leva med dette?

Når jeg så forsøker og endre med rett navn så skjer der ingen endring

Det gjør ingen ting kan leve med dette,  men syntes alikevel at også denne computer burte fått samme navn som dem 2 andre, jeg mener det?

Tenk om  også den kom inn i varmen,  0g 3 computere med samme navn
¤¤¤¤@gmail.com

Er dette komplisert  for da glemmer vi det.
Takk om noe vet veien.
Arne.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2018 - 09:22 #1
du skal oprette ny bruger på 'lokal bruger' pc mens den har internetforbindelse og med dit online-login navn/kode.
Når denne er startet, så kan du hente data fra c:\users\den gamle bruger og flytte til den nye bruger med stifinder.
Når den nye bruger er helt på plads, så kan du slette den gamle konto via indstillinger/konti mens du er logget på den nye konto.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2018 - 10:01 #2
kan man bare kopiere en /user over i en ny mappe ?
det lyder hackeragtigt, og vil da resultere i at en masse ting i registreringsdatabase mangler ?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2018 - 10:24 #3
man kan ikke kopiere opsætning, kun billeder/videoer/dokumenter/favoritter/kontaktpersoner og links.
Indstillinger ligger i ntuser.dat som ikke kan kopieres (som fil).
Avatar billede 450025 Ekspert
14. december 2018 - 13:25 #4
På dette Forum er det aldri mangel på svar alle får hjelp. Men ofte blir det en kamp.
Grunn er dette er den som har et problemet klare ikke og formidle problemet sitt og da blir det masse jobb for alle,  masse misforståelser og jeg er en av dem?

Jeg har i alle år hatt en Epost, den er bundet opp av en Microsoft konto, Microsoft kom med Win10, og har fungert helt fint men for 6 mdr siden gjore jeg en feil selv gidder ikke fortelle hva og hvorfor.

Jeg måtte opprette en ny konto Og den bruker jeg i dag, dette tok 3 minutter da var dette gjort, selv om jeg var nedgradert på dette Forum til Nybegynner ok    jeg er ikke en nybegynner jeg er en Guru. Og har tross alt lidt peiling men kan ikke alt?

3 minutter da er microsoftkonto i havn, men skal du slette en Gammal konto fordi du har opprettet en ny så går ikke dette, ingen her på dette forum har klart dette.

Ved henvendelse til microsoft vil du heller ikke få svar? Grunnet      Sikkerhet.
Nå er denne konto min eiendom ingen har adgang til min konto uten Password, men som Bruker av egen konto burte jeg kunne slette den men    nei.

En Guru har hatt computer en stund, han er ikke ukjent med opp Bakk av alt på denne Konto det har ingen betydning lengre den er død og begravet for alltid jeg kan jo sette en Julestjerne på graven men det gidder jeg ikke Sorry. Microsoft.

Håper dette forteller lidt av det jeg spør om.

1 Hvordan fjerner jeg en Gammal Microsoft konto som ikke brukes mer i dag?

2 forsøk flott    (MEN SVAR JEG IKKE FORSTÅR)

3 Jeg jobber videre selv men gir opp funker ikke? Klare og få en Lokal konto Tenkte er dette er en mulighet for sletting men også dette feilet da ga jeg opp se  Vedlagt skjermdump. Så dette er 3de Forsøk?

Og glem alt annet en det jeg spør om hvordan kan jeg få 3 computere til å få samme navn på sin konto, ikke lange utredninger unødvendig bare svar på dette.dette og ikke mere. Takk..

Er svaret nei så godtar jeg dette. Og min konto skal få leva til jeg Dør. Men der en som klare oppgaven så klart jeg blir glad for dette, er oppaven for vanskelig ikke slit deg ut det er snart Jul hjemme, her feire vi ikke Jul, om jeg gir opp vet jeg ikke enda kanskje en Data nisse stikker innom om så er Velkommen da.
Arne.
På dette Forum er det aldri mangel på svar alle får hjelp. Men ofte blir det en kamp.
Grunn er dette den som har et problemet klare ikke og formidle problemet sitt og da blir dett masse jobb for alle,  masse misforståelser jeg er en av dem?
Jeg har i alle år hatt en Epost, den er bundet opp av en Microsoft konto, Microsoft kom med Win10, og har fungert helt fint for 6 mdr siden gjre jeg en feil selv gidder ikke fortelle hva og hvorfor.
Jeg måtte opprette en ny konto Og den bruker jeg i dag, dette tok 3 minutter da var dette gjort, sel om jeg var nedgradert på dette Forum til Nybegynner ok jeg ikke en nybegynner jeg er en Guru. Og har tross alt lidt peiling men kan ikke alt?
3 minutter da er microsoftkonto i havn, men skal du slette en gammal konto fordi du har opprettet en ny så går ikke dette, ingen her på dette forum har klart dette. Ved henvendelse til microsoft vil du heller ikke få svar? Grunnet Sikkerhet.
Nå er denne konto min eiendom ingen har adgang til min konto uten Password, men som Bruker av egen konto burte jeg kunne slette den men nei.
En Guru har hatt computer en stund, han er ikke ukjent med opp Bakk alt på denne Konto har ingen betydning lengre den er død og begravet for alltid jeg kan jo sette en Julestjerne på graven men det gidder jeg ikke Sorry.
Håper dette forteller lidt av det jeg spør om.
1 Hvordan fjerner jeg en gammal Microsoft konto som ikke brukes mer i dag?
2 forsøk flott (MEN JEG IKKE FORSTÅR)
3 Jeg jobber videre selv men gir opp funker ikke? Kare og få en Lokal konto Tenkte er dette en mulighet fr sletting men også dette feilet ga opp se  Vedlagt skjermdump.
Og glem alt annet hvordan kan jeg få 3 computere til å få samme navn på sin konto, ikke lange3 utredninger unødvendig det bare.
Er svaret nei så godtar jeg dette. Og min konto skal få leva til jeg Dør..

På dette Forum er det aldri mangel på svar alle får hjelp. Men ofte blir det en kamp.
Grunn er dette den som har et problemet klare ikke og formidle problemet sitt og da blir dett masse jobb for alle,  masse misforståelser jeg er en av dem?
Jeg har i alle år hatt en Epost, den er bundet opp av en Microsoft konto, Microsoft kom med Win10, og har fungert helt fint for 6 mdr siden gjre jeg en feil selv gidder ikke fortelle hva og hvorfor.
Jeg måtte opprette en ny konto Og den bruker jeg i dag, dette tok 3 minutter da var dette gjort, sel om jeg var nedgradert på dette Forum til Nybegynner ok jeg ikke en nybegynner jeg er en Guru. Og har tross alt lidt peiling men kan ikke alt?
3 minutter da er microsoftkonto i havn, men skal du slette en gammal konto fordi du har opprettet en ny så går ikke dette, ingen her på dette forum har klart dette. Ved henvendelse til microsoft vil du heller ikke få svar? Grunnet Sikkerhet.
Nå er denne konto min eiendom ingen har adgang til min konto uten Password, men som Bruker av egen konto burte jeg kunne slette den men nei.
En Guru har hatt computer en stund, han er ikke ukjent med opp Bakk alt på denne Konto har ingen betydning lengre den er død og begravet for alltid jeg kan jo sette en Julestjerne på graven men det gidder jeg ikke Sorry.
Håper dette forteller lidt av det jeg spør om.
1 Hvordan fjerner jeg en gammal Microsoft konto som ikke brukes mer i dag?
2 forsøk flott (MEN JEG IKKE FORSTÅR)
3 Jeg jobber videre selv men gir opp funker ikke? Kare og få en Lokal konto Tenkte er dette en mulighet fr sletting men også dette feilet ga opp se  Vedlagt skjermdump.
Og glem alt annet hvordan kan jeg få 3 computere til å få samme navn på sin konto, ikke lange utredninger unødvendig  bare dette.
Er svaret nei så godtar jeg dette. Og min konto skal få leva til jeg Dør.

Arne

https://ibb.co/Lhkytdr
Avatar billede 450025 Ekspert
14. december 2018 - 15:40 #5
Beklager det var dobbel postet jeg sliter med og se og trakker feil Sorry.
Jeg må nemlig bruke Word det er eneste sted jeg kan klare meg, bruke og Fet  og så lime inn der jeg klare ikke og læse heller på dette forum, kan ikke noe for det .

Jeg kopier å limer inn i Word da er jeg berget. håper jeg er tilgitt at jeg gjore feil.
Arne.