Avatar billede mort1 Ekspert
14. december 2018 - 12:34 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Opdatering Win. 10 ver. 1803 til ver. 1809

Kan alle der ønsker at opdatere til Windows 10 Okt. update (1809) regne med at den er tilgængelig for deres pc, eller er der stadig hængepartier ?
Avatar billede hjolsen Ekspert
14. december 2018 - 12:40 #1
Hvis du vil fremskynde opdateringen så gå ind her og sig opdater nu
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. december 2018 - 12:47 #2
Så vidt vides, er den fuldt frigivet, så det er nu bare det almindelige udrulningstempo der styrer, hvornår den kommer... - eller følg HJOlsens link hvis du vil have den med det samme...

Jeg har IKKE selv opgraderet... - jeg venter lige en måned eller to :-)

Jeg har dog nyinstalleret adskellige maskiner uden problemer (men det var jo heller ikke dér den gik galt :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2018 - 12:48 #3
Kan ikke se det er en fordel at fremskynde noget som helst.
Jo længere der går jo flere "fejl" bliver formodentligt rettet ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2018 - 12:49 #4
#2 nej her er ikke private filer på spil :-)
Avatar billede mort1 Ekspert
14. december 2018 - 13:15 #5
Tak for svar, jeg undrede mig  blot over, at den ene af husets 3 maskiner ikke var blevet automatisk opdateret, idet jeg ikke på den har foretaget mig noget for at udskyde opdateringen. Husets primære maskiner er ind til videre sat til opdatering 19. januar 2019, så får vi se til den tid.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2018 - 13:19 #6
Har ikke sat nogle af mine til en deadline, og ser når den kommer. Har heldigvis backup af mine private ting udenfor pc's rækkevidde :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
14. december 2018 - 14:04 #7
Flot den der giver dig et link til direkte Download forbigår du lol.
Avatar billede mort1 Ekspert
14. december 2018 - 14:48 #8
"Ved ikke hvori du ser der flotte" ;-) - jeg har nok ikke scroller langt nok op, for det var faktisk min mening at "belønne" alle med anvendelige svar, selv om spørgsmålet jo faktisk gik på, om udrulningen var tilendebragt, men bestemt positivt også at få denne oplysning. Håber, at jeg nu har rådet bød på "skaden"
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2018 - 15:57 #9
Ja mort1. Du skal huske at være retfærdig ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2018 - 13:11 #10
Har fået "tilbud" om opgradering på en bærbar som jeg fulgte, men fik en fejl og den gik tilbage til 1803.
Prøver nu at opgradere fra Microsoft siden og se om den så går igennem.