Avatar billede Michelle Praktikant
15. december 2018 - 13:29 Der er 2 kommentarer

Folk kan ikke høre mig når jeg snakker

Hej, jeg snakkede med mine venner igår på discord og de kunne godt høre mig, men i dag når jeg ville snakke med dem kan de ikke høre mig men jeg kan godt høre dem. Jeg har prøvet mange forskellige ting, men der er intet der virker, ved ikke hvad jeg skal gøre
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2018 - 14:06 #1
nulstil dit lydkort ved at installere bundkort driver, herefter chipset driver, og lyd driver hvis den findes.

driverne ligger på producentens hjemmeside.

du kan se med speccy hvad bundkort du har
https://www.ccleaner.com/speccy

det er ikke ualmindeligt at windows 10 bikser lydkort driverne op ved en opdatering
jeg kan ikke se hvad der ellers er sket

husk at gå ind at checke i kontrolpanel for lyd, at headset mikrofon er sat som "optager enhed" på lydkortet
Avatar billede Schachtone Seniormester
21. december 2018 - 08:50 #2
Evt. tjekke du ikke har sat dit headset/mikrofon til mute.