Avatar billede Bti85 Novice
16. december 2018 - 13:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

tastetur

hej mit tastetur virker ikke som det skal b og n og space holdte plusligt op med at virke hvad kan det være
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2018 - 14:06 #1
det er slidt op
Avatar billede Bti85 Novice
16. december 2018 - 14:09 #2
ja det kan meget vel være men det var bare plusligt at 3 knapper holder op med at virke alle de andre gør ?
Avatar billede Bti85 Novice
16. december 2018 - 14:11 #3
det et steelseries merc
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2018 - 14:24 #4
Har du prøvet bare at system gendanne til før dit problem opstod?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2018 - 14:24 #5
Og evt prøvet med et andet tastatur?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2018 - 14:28 #6
under tasterne er en række baner mellem taster i grupper, så et brud på en bane vil få taster i den gruppe til at dø (eller virke sporadisk). Test med andet tastatur - er det ok, så er dit dødt.
Avatar billede Bti85 Novice
16. december 2018 - 14:31 #7
tak andet virker så det må være afgåett ved døden tak for info sætter pris på det god søndag de herre...,
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. december 2018 - 14:57 #8
Jeg har et Microsoft Ergo 4000, tastatur der fornylig begyndt at drille, i form af at T-tasten ikke fungerede. Jeg skilte det ad (tog først et par fotos) rensede det for støv. Derefter tog jeg noget isopropylalkohol (man købes i f.eks. Matas) rensede prisbanerene, for til sidst at rense med kontaktspray. Jeg sprayede midlet på en klud. Derefter samlede jeg tastaturet og nu fungerede T-tasten igen :-)
Jeg ryger ikke så det var ikke nikotin og andet der gav en dårlig forbindelse. Tasterne kom jeg i en skål med lunkent vand med opvaskemiddel i.
Husk endelig at delene skal være tørre ved samlingen af tastaturet      .
16. december 2018 - 17:04 #9
Har du prøvet det ikke fungerende tastatur på en anden maskine ?

KR