Avatar billede Lise Praktikant
17. december 2018 - 11:04 Der er 7 kommentarer

Forkerte ugenumre i Outlook Web App

Hvordan kan jeg rette de forkerte ugenumre i Outlook Web App? Der bliver anvendt uge 53 som sidste uge i 2018, men den hedder i virkeligheden uge 1. Derfor bliver alle ugenumre i 2019 rykket. I Outlook Web App er der - såvidt jeg kan se - ikke samme mulighed for at ændre som i Outlook.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2018 - 11:31 #1
du skal i webappen åbne indstillinger (tandhjul i højre side - indstillinger) - Kalender - (under Brugertilpasning) Kalenderudseende - Start den første uge i året den:...og så skal det enten være "første firedagsuge i året", eller første dag i året
Så bør ugerne være på plads igen
Avatar billede Lise Praktikant
17. december 2018 - 11:41 #2
Tak, Thomas, men jeg kan kun vælge hvordan arbejdsugen skal se ud, arbejdstiden og første ugedag. Jeg kan ikke se muligheden "start den første uge i året den".
Avatar billede falster Ekspert
17. december 2018 - 12:17 #3
De indstillinger, som Thomas nævner, bør komme frem, når der sættes "hak" i "Vis ugenumre" nederst.
Avatar billede Lise Praktikant
17. december 2018 - 12:45 #4
Men det gør de ikke. Heller ikke selvom jeg trykker gem.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2018 - 13:35 #5
Det lyder mærkeligt - har lige forsøgt og her virker det. Måske noget med Browseren? (jeg bruger Edge eller Internet Explorer)
er det en privat O365 (live.com) du har, eller er det en arbejds-/skole-mail?
Avatar billede Lise Praktikant
17. december 2018 - 14:05 #6
Det er en arbejdsmail, og jeg bruger chrome.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2018 - 15:32 #7
hvis det er en arbejdsmail kan det lige så godt være at administratoren har sat ugenumrene - så kan du selvfølgelig ikke ændre det