Avatar billede ecorun Praktikant
18. december 2018 - 09:42 Der er 4 kommentarer

Outlook 2010 & Gmail

Jeg har en Gmail.
Jeg vil gerne bruge Outlook 2010 til at modtage mails.
Jeg vil gerne oprette kontaktpersoner i Outlook så de automatisk syncron. på min iPhone. Også min kalender skal lave syncron på min iPhone.
Skal jeg ha' en anden APP på iPhone eller kan jeg bruge MAIL/KALENDER på min Iphone.
Vil også gerne det virker fra iPhone tilbage på min pc / Outlook2010
Avatar billede claes57 Ekspert
18. december 2018 - 10:08 #1
på iphone app-store søger du på 'microsoft outlook'
det giver en mail og kalender, og hvis du bruger samme konto som på pc, så burde det være løsningen.
Flot combo, at have Google mail og Microsoft outlook samlet på Apple udstyr.
Avatar billede puren Ekspert
18. december 2018 - 22:14 #2
hvis ikke du er Apps for works kunde hos google har de blokket for easy sync

så du kan ikke synkroniser kontakt personer og/eller kalender mellem outlook og gmail
Avatar billede ecorun Praktikant
19. december 2018 - 09:29 #3
hvordan bliver jeg works kunde hos google
Avatar billede puren Ekspert
19. december 2018 - 12:45 #4