Avatar billede Johanne_gw Novice
19. december 2018 - 20:03 Der er 2 kommentarer

Min mobil downloader selv fotos til mit galleri

Hej allesammen!
Jeg har for nyligt købt en ny mobil - en OnePlus 6t. Jeg er super glad for den, men jeg har lige siden jeg modtog den haft problemer med at den automatisk downloader fotos til galleriet - disse fotos er alt fra reklamer til ikoner/emojis. Jeg har prøvet at slette dem, men næsten hver dag dukker nye op. Jeg har også prøvet at slå alle unødvendige app-tilladelser fra, så de fleste apps på min mobil har ikke engang mulighed for at downloade noget til galleriet.
Jeg frygter at det ikke er en af mine apps, men en software fejl. Er der nogle af jer der har prøvet noget lignende før, eller bare ved hvordan jeg fikser problemet.

På forhånd tak!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. december 2018 - 21:06 #1
Det lyder nu mere som om du har fået slået syknronisering af alle billeder til i alle mapper.

På telefonen - find den app der hedder "Fotos" og åben den. Oppe i højre hjørne, trykker du på ikonet med de tre vandrette streger og vælger "Mapper på enheden".

Her kan du vælge, hvilke mapper du vil synkronisere... - og slå dem fra du ikke vil.
Avatar billede Johanne_gw Novice
03. januar 2019 - 20:37 #2
Hej ole_madsen
Jeg havde allerede prøvet at slå det fra på de mapper jeg ikke ønsker, men hver gang den downloader dem, bliver de grupperet i nye mapper, og det hjælper derfor ikke at slette de gamle.

Jeg ville egentlig tænke at det virker som en virus, men det begyndte lige da jeg første gang tændt mobilen :/