Avatar billede SG8 Praktikant
19. december 2018 - 20:33 Der er 2 kommentarer

Søger online website til at gemme billeder gratis

Hej med jer,

For et lille år siden gemte jeg en masse feriebilleder online, og havde den som bogmærke. I mellemtiden er min computer gået i stykker, og nu mangler jeg det bogmærke, for kan simpelthen ikke finde frem til siden. Det skal dog siges at det er flere måneder siden jeg sidst var inde på siden, og den er alså forsvundet i hovedet på mig. Jeg håber derfor i kan hjælpe mig med at finde frem til siden.

Siden kan:
- Gemme billeder i albums (eks: Budapest)
- Man kan frit vælge om mange ønsker en kode på albummet
- Man kan lave forskellige koder til de forskellige albums
- Mindes at designet er enkelt
- Man kan vælge hvilket billede som skal være frontbillede på albummet
- Mindes at der er et x antal gb som er gratis, herefter koster det.

Jeg håber meget at der ringer en klokke hos nogen, da jeg vil sætte stor pris på at finde disse billeder igen.

På forhånd tak.
Avatar billede hjolsen Ekspert
20. december 2018 - 05:42 #1
Der er mange muligheder : google fotos, icloud, flickr, dropbox
Prøv at se her : https://www.tomsguide.com/us/pictures-story/839-best-photography-sites.html
Har du evt harddisken fra den PC bogmærket var på , kan du til slutte den (https://www.avxperten.dk/usb-til-sata/usb-3-0-til-sata-adapter-2-5tm.asp?gclid=CjwKCAiA9efgBRAYEiwAUT-jtIV7BxWmFeGYEuoPngKHz8Dyzo8yDfT4ZElr8j0mxOsaEGjrAfd37xoC8UUQAvD_BwE) og finde bogmærket på den !
Avatar billede klaudi Ekspert
20. december 2018 - 09:21 #2